Beef!

Philip och Tim tjivades igår, philip bad om ursäkt på facebook.
Philip Törnblom February 27 at 2:10am 
förlåt verkligen fan asså. jag ville iteng lra dig ledsen eller arg, fan jag gillar dig
du är min favorit jesusbarn i hela värlen, låt dig aldrig bli korsfärst fan

du är min favorit jesusbarn i hela värlen, låt dig aldrig bli korsfärst fan.

du är påvens frälsning till mig, satan är i stan rädda mig aaaaaaaaaaaaah förlåt fan.

verkligen jag hann med bussen det var tack favre dig och gud jag ska gå i kyrkan på söndag.

gå med mig. sjag ksa sklbi fräslt ahhahahah fan-

förlåt verkligen jag flrstår inte, växterna behölvde vatten INGET FEL. tänk på barnen i afrika och kina VAD SKULLED ET GÖRA UTAN RIS?

just det heja jesus, heja döden, heja knark, helja tim, heja alkohol.

förlåt fan jag tänk det som gångerna jag räddat dig, fråne lin med vodkan hos olivia fan asså

jag vill inte att du ska vara arg. mazeltov. tänlk på framtiden!!!!

som i goethes faust någon måste sälja själen till djöuvlen jag är din mefisto, men i slutet vblir allt gott

tim. skate snart. lär mig dina konster. lär mig. hejdå flrkpt. jag ököksjar dig. iottlial är bra, hälsa. tack ni är bäst. hejdå alla öveäön i skogen säger hatt jag ska lyckas. jag älksar er.


Kommentarer
Postat av: Philip

undra hur många gånger jag skrev "fan"... men tim, förlåt verkligen

2010-02-27 @ 12:44:12

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0