"Lång" väntan...

Jag sitter här och väntar på att Bella ska komma hem till mig. Dock så är det två jävla timmar kvar. Tröök! Men ska börja förbereda maten vi ska äta idag. Hemmagjorda chicken nuggets, klyftpotatis med ugnsrostade grönsaker, pitabröd och tre olika såser:
Tzatziki
Hounung, creme fraiche, majonäs, vitlök, salt och svartpeppar
Fetaost, persilja, creme fraiche, vitlök, salt och svartpeppar

Sen ikväll blir det filmkväll med två filmer som jag har hyrt. Gött!

Det är nog bra att jag bara är hemma och tar det lugnt den här helgen eftersom jag är lite småkrasslig. Men i morgon drar vi in till civilisationen, Uppsala, och går på Alice i Underlandet 3D.
Ha en bra helg! / Lisa

Kommentarer
Postat av: E M E L I E & L I S A - VÅRT LIV I EN LITEN 1:A!

ha en mysig kväll snyggingar!



vi får styra en mysig tjejkväll här i sthlm någon dag om någon vecka eller två, hoppas ni vill och kan vara med då :)

2010-03-06 @ 19:04:51
URL: http://skeppargatan.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0